Hulp nodig bij anders eten?

U kunt dan naar een diëtist.

Dit kan als u te zwaar bent.
Of te weinig weegt.
Als u gezond wil eten.
Als u suiker ziekte heeft.
Als u veel pijn in de buik heeft.
Of klachten van de darmen.

De diëtist kijkt naar wat u eet.
En gaat samen met u kijken hoe dit anders kan.

Wat kost dit?
Wij zitten in de verzekering. 3 uur per jaar.
Dit gaat van het ‘eigen risico’ af.
Dus soms betaal je het zelf.
Vraag hoe het zit als u belt.

Wat doet de diëtist?

De eerste keer dat u komt, duurt 1 uur.
De tweede keer een half uur.
De keren daarna meestal 15 minuten.
U kunt zelf be-denken hoe vaak u komt.

We spreken af wat u gaat veranderen aan het eten.
Dit probeert u thuis.
U kunt de volgende keer vertellen hoe het ging.

We kijken samen of u goed op weg bent!
Meer weten in makkelijke taal?

 

Klik op een van de plaatjes.
(deels).

Hoe eet je gezond? Gezond koken?

Klik op plaatje voor informatie.

De schijf van vijf: gezonde voeding

Klik op het plaatje.

Afvallen?

Klik op het plaatje.

Suikerziekte of Diabetes.

Klik op het plaatje.

Maagpijn.

Slecht naar de wc kunnen.

Buikpijn, krampen.

En dit regelmatig?

Klik op het plaatje voor info.

Moeite met regelmaat?

Kiezen wat je moet eten?

Slechte ontbijter?

Menu