Hulp nodig bij anders eten?
U kunt dan naar een diëtist.
Dit kan als u te zwaar bent.
Of te weinig weegt.
Als u gezond wil eten.
Als u suiker ziekte heeft.
Als u veel pijn in de buik heeft.
Of klachten van de darmen.
De diëtist kijkt naar wat u eet.
En gaat samen met u kijken hoe dit anders kan.
Wat kost dit?
Wij zitten in de verzekering. 3 uur per jaar.
Dit gaat van het ‘eigen risico’ af.
Dus soms betaal je het zelf.
Vraag hoe het zit als u belt.